16 Oktober

26.

idag har jag haft körlektion. jag och peter körde lite på den stora landsvägen, vilket gick hur bra som helst. nästa gång är det motorväg och efter det så börjar mina slutkörningslektioner. snart är det körkort, mina damer och herrar.

vi har även tagit skolfoto.
för första gången i mitt liv är jag nöjd med det enskilda kortet.
vanligtvis ser man urkonstig ut på dem, men idag fick vi själva välja vilket vi ville ha.
gött som tusan!

i eftermiddags hade vi lektion med anna-lena.
fortfarande den bästa läraren.
så gulligt förvirrad : )

imorgon ska jag permanenta min kära svärmor. det ska bli lajbans, väldans lajbans. jag slutar vid 1 och tänker sedan gå hem till min storebror och sköta om honom (då han har opererats idag och ska ligga på sjukan till imorgon.) det är gospelövning klockan sex, så det känns onödigt att åka hem när jag ändå ska in igen.

på torsdag är det invigning, vilket betyder att dagen kommer springa iväg och på fredag är det praktik (vilket också betyder att dagen kommer gå så in i bombens fort.) och sen kommer balex hem. min söta, rara balex.

i helgen ska jag se när anna-panna spelar boll. min kära bästis ska banka skiten ur k/w, haha. det känns lite dumt att säga det då k/w redan vunnit serien, men ändå. hoppas kan man alltid göra och för övrigt är ju min bästa kompis en riktig stjärna när det gäller fotboll.
JA, jag är stolt över att hon gått så långt som hon gjort. (innan hon ens fyllt 18!)

nu ska jag fortsätta med musiken till mitt kalas. (som enligt sara ohlsson kommer bli årets roligaste!) hihi.
TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback