18 Oktober

idag har vi haft invigning på frisörskolan. alla har varit så fina i sina utstyrslar. vi delades in i tre olika gruppar och skulle representera den romantiska, klassiska och dramatiska stilen. jag, marie, elin, mia och bell fick den romantiska så vi klädde upp oss i fina fluff-puff-klänningar, lockade håren och sminkade oss som dockor, för att sedan kunna visa upp oss genom att sitta på en romantisk picknick och fika. sjukt najs, faktiskt. jag hade jätteroligt!

nu har jag precis kommit hem. är galet mätt fortfarande och egentligen är det inte så konstigt; jag, marie och diana köpte pizzor och satt på frisörskolan och smaskade i oss medans alla andra tog lunch på stan. oerhört fint att kunna äta, kasta kartongerna och somna till en stund i soffan innan det var dags att sminka om sig till nästa uppvisning.

nu har jag precis kommit hem. skulle egentligen åkt med amanda till yngsjö, för att sedan bli hämtad där då jag trodde att jag skulle missa bussen vid halv 8 och inte hade pallat vänta en timme. men jag hann, för jag åkte med rally-mia. imorgon är det praktik hela långa dagen. ska bli mys att träffa mina brudar igen. det var ett tag sen nu, minsann. ända sedan i måndags :)

alexander-balexander kommer hem imorgon.
och dååååå ska det bli mys!


tack för en trevlig dag, min underbara klass!
dansen i kundsalongen var den bästa :)
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback