2 Oktober

jag har precis kört min sjätte körlektion.
halktid ska beställas nästa gång jag ska köra och snart är det uppskrivningstajm.
det går framåt!

igår slutade jag skolan vid 2, efter det åkte jag till stan och mötte syster & sara ohlsson för att gå och fika. blev en kycklingtoast på bunna. (cissi beställde också kycklingtoast, men fick tonfisk. ha!) efter det gick jag till salongen och klippte mamma, sara och cissi. klockan 6 var det luciaövning, men det blev bara ett diskussionsmöte. bra egentligen, för vi hade ganska mycket att prata om. roligt att träffa matilda igen!

på kvällen var det slappe.
2 ½ men är det bästa programmet i hela världen.
älska jake!

ikväll är det plugg som gäller.
religionsprov nästa.
det ska bli förbannat skönt med studiedag på torsdag!

fick snuttiga sms från alexander igårkväll.
han är fin, min pojk.
hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback