22 Oktober

helgen har varit underbar. (och fort har den gått!)

i fredags hade jag praktik till klockan 6 och åkte med sara hem efter det. åt hemma med familjen, duschade och tog det lugnt fram till 8 och sen åkte jag upp till alexander. hade mys med film och sen sov vi som stockar vid 12-tiden. ha!

i lördags jobbade jag på dagen, åkte hem till alexander på kvällen och sen bar det av till puben i huaröd. anders gunnarsson var pubvärd och hela vårt sällskap hade sökt sig dit. JÄTTEROLIGT att träffa johannes, för det har jag inte gjort på länge. vi åkte hem vid 1-tiden, båda lite runda om fötterna.

i söndags var det slappedag.
luciaövning vid 4-tiden hos frida.
te och tjejsnack :)

nu ska jag göra engelskaläxa och sen ska jag åka till degeberga och jobba.
tjoho!
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kollat din pojkväns mobil nåågon gång? gör det..........

2007-10-22 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback