23 Oktober

idag har jag övningskört med peter. det borde dock vara olagligt att övningsköra klockan 8.20 en tisdagmorgon. men det gick bra. nästa vecka ska jag köra halka, sen kommer uppskrivningen i sinom tid och efter det ska det bokas uppkörning!
loves it.

idag är det ingen höjdardag. först årsmöte med elevrådet, som tydligen är obligatoriskt och jag har inte en aning om varför det är det, överhuvudtaget. sen har vi lunch och efter det har vi kundpass fram till 4. ikväll ska jag sola med mamma, tror jag. läggdags tidigt är ett måste!

jag saknar min alexander.
snutteplutt.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin

men lotte då, nu ska du inte klanka ner på årsmötet ;)

Postat av: lotte

förlåt malin! :D

2007-10-24 @ 09:51:41
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback