25 Oktober

TJUGOFEMTE OKTOBER?!
det är fan inte konstigt att det är kallt på morgonen.

jag fyller snart år, jag fyller snart år. shit, vad jag ska leva loppan då! helt galet!
körkort, körtkort, körtkort.

idag är det slappedag. åkte med mamma in i morse och stannade till på maxi (för att jag inte skulle bli allt för tidig till skolan). mamma köpte en macka till mig för att jag missade frukosten hemma. sötmamma!
hade svenska imorse och lyckades övertala annika att skippa religionen idag. jag och erika var borta på frisörtjänst innan lunchen (marie skjutsade dit oss i sin blåa bil!) och nu har vi typ, värsta håltimmen till klockan 3.

efter skolan ska jag visa mamma våra nya lokaler, för det har jag lovat henne. ikväll är det luciaövning så jag och amanda ska gå och käka innan. jag tror att jag ska lyckas klämma in att handla present till erika med cissi också(?) jag ska i alla fall scrappa hennes kort till helgen. det ska bli najs.

alexbalex ska ringa idag.
det ska bli mys att prata med den som jag älskar mest.
om jag inte minns fel så har han sovit i tält hela veckan(?)
min snutteplutt.

nu ska jag återgå till min företagsekonomi.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback