26 Oktober

veckan har varit sjukt bra.
kan det ha varit känslan av lovet som glimmade till i dess frånvaro?
vem vet, vem vet..

nu är det i alla fall lov. min dag har varit superb. praktik på salongen med mina gulleflickor. jag mobbade ut hanna totalt när vi åt, för att hon inte kunde äta soppa utan att sörpla. så sött! klippte och färgade cissi och sen var dagen slut. undrar var den tog vägen?

efter jobbet så skyndade jag mig att byta om och åkte med ewalena till tollarp där asta (alexanders mormor) skulle ha kalas för att hon fyllt år. jättegod mat och trevliga människor. (deras släkt är helt underbar!) och nu har vi precis kommit hem. alexander åkte in till stan för att festa med sin gamla klass, så jag stannade kvar och hade hur trevligt som helst. det är väl så det är när man är "välkommen i gänget", så att säga.

nu ska jag snart dra av mig klänningen, strumbyxorna och farfarströjan.
jag måste bara välja vilken film jag ska somna till, då alexander har massor.
jag längtar till min snutt kommer hem och håller om mig. (vilket är det bästa som finns när man sover.)
godnatt & hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback