28 Oktober

så här illa har det aldrig varit, tror jag.
ibland får man dock stå ut med huvudvärken efter en så otroligt trevlig kväll.
mina flickor är bäst!

jag åkte hem från alexander vid tre-tiden igåreftermiddag. började städa, fixa till och göra vid mig lite. cissi kom hem vid 5-tiden, sen kom sara och nån timme senare satt vi och åt tacos; tjejerna och jag. ju längre kvällen gick desto mer dans och tjejsnack blev det. kvällen avslutades med att kalle körde hem frida, mig, sara och sara. jag kan inte hjälpa att tycka lite synd om honom; då vi spelade schlager på högsta volym och sjöng med.

imorse vaknade jag med världens huvudvärk och ville sova länge, men icke sa nicke. alexander tvingade upp mig så att vi kunde åka till malmö. imorgon har vi varit tillsammans i två och ett halvt år och det skulle firas. det blev några rundor på stan (promenader i höstvädret), mysig middag på resturang och sen avslutade vi med att fika på triangeln. jag älskar min pojkvän massor.

imorgon ska jag och sara in till min salong och färga hennes hår. nu vankas det projektarbete.
på tisdag ska jag köra halkan och så ska jag jobba i stugbyn också i veckan.
ska gärna också lyckas med att klämma in lite körkortsplugg i småluckorna.

jag får inte glömma att jag ska boka in en dejt med a-p nu när hon för en gångs skull är hemma! :)
nu ska jag gå och mysa med min snutt som snart åker igen. (hoppas att veckan går fort!)
TJA!

Kommentarer
Postat av: amanda

Lycka till på halkan!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback