31 Oktober

11.
ohyeah, snart så!

halva lovet har gått och vad tusan har jag gjort?
fredag: praktik hela långa dagen och på kvällen bjöd asta (alexanders mormor) på middag för att hon fyllde år. stannade hos henne till 12 och åkte sedan hem till alexander för att sova. otroligt skön dag!
lördag: vaknade tidigt och hade mys med alexander. åt frukost och tittade på film. jag åkte hem vid 3-tiden och började städa vårt hus eftersom det vankades tjejfest på kvällen. girlsen kom vid 7-tiden och vi hade skitkul!
söndag: jag vaknade klockan 5 för att jag var sjukt törstig; resultatet av kvällen innan. ville helst sova till klockan 2 på eftermiddagen, men alexander valde att hoppa i sängen tills jag gick upp. han hade bestämt att vi skulle till malmö och fira 2,5 år! min gulleplutt vet precis vilket tillfälle som är det rätta att överraska mig på. jag fick välja resturang och det smakade smaskens, ska jag be att få tala om!
måndag: min första sovmorgon! sara kom och hämtade mig hemma, vid 12-tiden. hon ska vara med i mitt projektarbete och vi såg att lovet var vår enda chans att hinna färga hennes hår, så det gjorde vi; och fint blev det. efter vi hade färgat så gick vi och käkade och när sara skulle köra hem så mötte jag upp cissi & sara. efter en liten promenad på stan så var det dags att öva lucia.
tisdag: jag steg upp klockan 7 och gjorde mig i ordning. åkte med pappa till stan, och satt vid datorerna på körskolan till klockan 10. efter det bar det av; jag skulle köra halkan och fy tusan vad nervös jag var! det gick som förutsett inte bra alls (för det är ju inte meningen), men jag hade dock riktigt roligt. när jag hade kommit hem så åt jag och slappade lite, sen åkte jag ner till anna-panna som precis har kommit hem. sov hos henne inatt och imorse var vi duktiga kickor som storstädade. världens bästa vän; helt klart!

älski-pälski ringde till mig igårkväll.
vi bestämde slappedejt på fredag.
jag älskar honom.

börjar sakna klassen nu!
erika, where are you? :)

nu ska jag gå. magen börjar kurra och det slog mig just att jag inte ätit sen klockan 8 imorse. (inte undra på, alltså.) imorgon ska jag in till stan och färga min andra projekarbetesmodell och på kvällen ska jag klippa bästis. ha det fint!
tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback