4 Oktober

inatt sov erika hos mig.
det var bästismys.

dagen har bestått av tv-tittande, kalasplanering och allmänt slappe. jag ska snart gå och duscha så jag är fin när ewalena kommer och hämtar mig. vi ska på kurs ikväll, som jag nämnt tidigare.

imorgon är det praktik hela dagen och vad jag vet så ska joel klippa sig då? ah, det blir kul. efter praktiken är det slappe- och fettokväll hos linda med sara & cissi. på lördag ska jag på oktoberfesten med salongen och det ska bli roligt.

jag får försöka hitta lite luckor att träffa min lilla soldat.
fredagnatt, lördagdag, lördagnatt och söndagdag.
jag hoppas att han får roligt i växjö på fredag iaf!
ÄVEN OM JAG SAKNAR HONOM MASSOR <3

nu ska jag skynda mig!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback