7 Oktober

idag är det mänduh's födelsedag.
love you, girlie!

helgen har varit helt perfekt! verkligen, alldeles underbar.
i fredags hade jag praktik hela dagen och efter det så åkte jag och cissi hem till linda och tittade på kärleksfilm. sara ohlsson var också där; min lilla böna. vid 11-tiden åkte jag och cissi hem, för jag längtade efter min balex och hon skulle upp tidigt dagen efter.
lördagen började med sovmorgon och frukost tillsammans med den som jag tycker om mest. sen hade vi mys fram till halv 3, för då skulle jag hem och göra vid mig. det vankades oktoberfest! jag träffade hanna inne på resecentrum vid halv 5, så gick vi till salongen och gjorde i ordning. förfesten var slut vid halv 7 och då gick vi till yllan. jag hade en skittrevlig kväll med mina kära arbetskamrater. och när jag kom hem och fick sova med alexander, då var kvällen fulländad.
idag är det söndag. vi vaknade vid 11-tiden. låg kvar till tolv, för att alexander har fått dille på att kittlas och vägrade att ge upp. min snutteplutt. jag åkte på luciaövning vid 2 och sen åkte jag dit igen. åt middag och tittade på film. nu har han åkt, min lilla balex. nästa helg ska jag inte göra någonting förutom att vara med honom. för jag älskar min prins <3

imorgon är det slappedag.
efter skolan ska jag jobba i stugbyn.
får träffa philip i alla fall : )

nu ska jag gå och lägga mig!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback