8 Oktober

dagen har varit slapp; precis som jag hade tänkt mig.

idag har jag bara haft lektion med jenni. fixade och trixade inför invigning och gymnasiemässa. jag ska infinna mig på yllan mellan 11.30 & 15.00, vilket betyder att jag får lunch där. undrar om jenni sagt att jag inte tål mjölk? nåväl, det problemet får jag ta då. planeringen till invigningen går framåt. idag har jag fått lite lockar och så flätade elin ett "diadem" till mig. sjukt snyggt, faktiskt. jag funderar på att göra henne till min personliga frisör. hon hade minsann fått hjälpa mig dagligen, då jag inte pallar själv.

STORT GRATTIS TILL MARIE SOM KLARADE UPPSKRIVNINGEN IDAG!

ikväll ska jag plugga.
usch, det orkar jag inte egentligen.
får tänka på att jag antagligen ska sova hos sandra imorgon; som kompensation!

jag har insett att det positiva med att alexander inte är hemma i veckorna!
det är otroligt jobbigt att längta, men när man väl träffas så är det en ovärderlig känsla.

nu ska jag fortsätta trixa med mina inbjudningar till mitt 18-års kalas!
ha det fint, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback