10 September

helgen har varit underbar.
bara jag och alex; och vi har inte gjort ett dugg.
jag älskar min alex. jajamensan!

trött, trött, trött.
åkte med papps till skolan imorse. började klockan åtta med kundpass och det visade sig att två i klassen var sjuka + att vi hade bokat in för många kunder. yeah! man behövde inte fundera på att göra något att än att jobba röven av sig. men det löste sig; det gör det alltid. efter det var det mat och som avslutning en kort samling, sen slutade jag för dagen. jag och erika pallrade oss in till stan, tittade på lite skor, pratade med sara och bytte en klänning som jag hade. efter det åkte jag med mamma till degeberga och började jobba i stugbyn tio över fem. så jo, tack! min dag varit en helvetes dag.

imorgon ska jag vara på körskolan hela förmiddagen. teori + körlektion. don't we just love peter? efter det är det skola. börjar dagen med engelska och avslutar med långhårsuppsättningar. sjukt rolig dag, faktiskt. jag längtar lite! efter det så bär det av hemåt. jag ska göra engelska, företagsekonomi och projekplan. och jag ska vara färdig till klockan åtta, för då börjar idol!

en positiv sak med denna veckan är ju att alexander kommer hem redan på TORSDAG!
honom längtar jag efter.
min soldat <3

party på lördag.
jag, erika, sara och sara. oh, yeah.
ha det bra, tja.

ÖSTERRIKE ÖVER NYÅR.
ME AND MY BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback