12 September

dagens skolgång har inte varit någon höjdare. det är väl aldrig riktigt roligt att gå till skolan, men vissa dagar är det roligare än andra, helt enkelt. dagen började med en lektion med per. vi stylade våra damdockor, klippte våra herrdockor och fönade vågor. i fyra timmar! det känns dock som att jag satt och pratade bort tiden, även om jag hann med det som jag skulle göra. diskuterade min projektplan med per också. jag ska ändra lite småsaker och förhoppningsvis är jag färdig sen. hoppas, hoppas, hoppas.

efter skolan åkte jag in till stan. pratade lite med tjejerna på salongen, gick på stan med sara och sedan lunchade jag med den andra sara. var inne hos linda och köpte shot till på lördag också. det ska bli så förbannat skoj!

igår blev jag äldre ännu en gång.
snacka om att magen värkte när jag gick ifrån körskolan!
jag längtar tills jag kan berätta för alexander.

imorgon kommer den bästa personen i hela världen hem.
så fort jag slutar skolan ska jag skynda, skynda, skynda mig hem till min, och bara min alexander.
MYS!

nu måste jag slutar skriva, för jag ska snart till stan och provsjunga.
ha det gött, tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback