13 September

se upp, mina damer & herrar;
här ska det sjungas gospel.

jag och cissi åkte in på "audition" igår; med andra ord, provsjungning för att bli antagna till en gospelkör. galet nervös var jag, men hade nog inte behövt vara det. det gick som ett smäck och jag kom med. cissi också. GÖTT!

idag har skolan varit seg, seg, seg. för det första gick vi till klockan 5 och för det andra så visste jag att alexander skulle komma hem idag. ganska dumt, för när man längtar så går tiden så otroligt sakta. jag har dock en välsigt snäll svärmor som hämtade mig efter skolan, så jag slapp ta den dumma bussen.

imorgon är det praktik och jag har full dag, vilket är sjukt gött.
då blir man inte rastlös.

på lördag ska jag, ewalena, asta och phille till ullared. det ska bli fint att fynda lite.
på kvällen är det party. min hv-erika kommer till huaröd och partar med mig.

nu ska jag gå till min älskling.
pusskalas.
tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback