16 September

igår var jag i ullared med svärmor och alexanders mormor.
jag handlade antagligen mest saker som jag egentligen inte behöver, men ändå.
på vägen hem körde vi inom hässleholm och hämtade erika på tågstationen.

på kvällen var det den årliga kräftskivan.
jag hade en trevlig kväll, fram tills det trevliga tog slut.
det är roligt med mycket folk, men det ska inte vara så mycket folk att man inte kan hantera kaoset som uppstår.
jag tyckte synd om alexander, riktigt synd om honom.
självklart vill man skydda sina syskon; det hade jag också gjort.

idag har det varit lugnt och fridfullt hela dagen.
frulle vid 11 och sen satt jag & alexander bänkade framför tv:n när "svensson, svensson" började.
det har varit mys idag.

jag ska be och få tacka sara ohlsson och min pappa.
personer som verkligen fanns där för mig igår.
tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback