18 September

det är snart oktober.
herregud, vad tiden går!

igår var jag i skolan. en helt vanlig skoldag, i princip. kundpass mellan 8 - 12, sedan middag och efter det en kort samling. efter det slutade jag och jag måste säga att jag var överlycklig att jag inte har den sista lektionen den dagen, för jag var död.

efter skolan ringde jag till sara-bara-ohlsson, som var på partaj hos linda. vi bestämde att vi skulle gå och fika, prata och ha allmänt mys. jag uppskattade det mycket, måste jag säga. trist att maten inte var så bra, dock. saras dressing smakade kattpiss. (som hon själv, så snällt, uttryckte det.)

när jag kom hem så jobbade jag i 2,5 timme. tråkigt, men det är i alla fall pengar. efter det åkte jag hem och käkade, duschade och somnade på soffan. härlig måndag.

pratade med balex vid 10-tiden.
min lille balex, som saknade mig och hade tråkigt för tillfället.
jag saknar dig också, min snutt.

nu ska jag skriva ut ett arbete, skicka över en sak till marie och sen ska jag pallra mig till körskolan.
peter och jag har körlektions-dejt, klockan 9.30.
ha det bra, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback