20 September

imorse var det mörkt och kallt.
mörkt, kallt och jag insåg hur mycket jag saknar alexander.

jag slapp åka buss imorse i alla fall. mamma skjutsade mig och jag glömde alla mina böcker. tur i oturen, som man brukar säga. bara tanken av min otroligt långa dag (är inte hemma förrän 8 ikväll) får mig att må illa.

efter skolan ska jag på teorilektion på körskolan. mellan 5 -7.
jippie.

imorgon är det praktik hela långa dagen. lunch med sara, kanske? jag har inte en aning. efter jobbet ska jag åka med sara ohlsson hem och göra vid mig, för sen ska vi på tjejkväll hos fritti. jag måste prata med alexander också. han kanske vill hämta mig eftersom jag ska sova hos honom? det vill han säkert. älsklingsbalex.

nu ska jag dra.
mycket att göra.
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback