22 September

igår var det praktik hela långa dagen. erika och jag lunchade på bunna och det var förbannat gott. så mätt har jag nog aldrig blivit i hela mitt liv. klippte och färgade sandra efter lunchen och slutade vid 6. efter praktiken åkte jag, linda och sara hem till sara för att byta om och göra vid oss. sara johansson mötte oss där, min lilla snutt.

tjejkväll hos frida. mycket trevligt, måste jag säga.
så roligt har jag inte haft på länge.

sov hos min balex inatt och ska göra det till imorgon också.
man måste ta chanserna man får.
han är så fruktansvärt fin.

på måndag är det skola igen.
det enda att se fram emot är körlektionen med peter :)
hej!

dagens favorit:
lars winnerbäck & miss li - om du lämnade mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback