24 September

nu var helgen slut.
de fem dagarna utan balex började idag.
usch och fy.

skolan var sisådär idag (som vanligt). hade kundpass mellan 8 & 12 och då klippte jag en som hette laurinne och kom ifrån australien. där fick jag mycket engelska-träning, vilket jag tyckte var ganska nyttigt för mig. efter lektionen var det mat som faktiskt smakade bra idag. stekt kyckling, sås och potatis; satt som ett smäck i min hungriga mage.

efter skolan åkte jag in till stan för att köra en lektion med peter (trodde jag!), men nejdå. bilen hade gått i sönder i morse och han hade inte fått tag i mig, då min telefon dog precis innan jag anlände till skolan. så det blev istället till att hänga med linda på partaj. hon fick blommor för att hon var så söt & snäll i fredags.
sanna vänner har man kvar när de andra har gått.

hann med en liten runda på stan med sara johansson också.
på fredag kommer det bli latjolajbans.

nu ska jag ta tag i svenskan, företagsekonomin och engelskan.
eller så duschar jag och därefter slår jag mig ner framför tv:n och inväntar idol.
svårt val, svårt val.

oj, vad jag saknar alex.
jag kommer ha så sjukt mycket att göra i veckan så förhoppningsvis går tiden fort fram till fredag.
ha det gött, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback