26 September

dagens favorit:
stevie wonder - heaven help us all.

jag och pappa försov imorse.
det roliga var att jag fick väcka honom. ha!

finishmodell imorse. klippte pappa, som sagt. efter det rullade vi pemanent på alla möjliga vis. frisyrrullningar är lite knepigt och de ser förbannat galna ut innan man har rullat ut dem :) i alla fall stapelpermanenten. efter skolan gick jag och erika en runda på stan. köpte pasta till linda och till oss själva (när vi ändå var igång). jag sprang inom sara och sa hej också, men var tvungen att gå för jag blev kissnödig. (jag i ett nötskal, jag vet.)

tog bussen hem vid halv två och tänkte plugga till feteprovet som vi har imorgon.
smart som jag är, så hade jag glömt de viktigaste papperna i skolan.
tur att jag har en så snäll erika, som lovade att skicka sakerna till mig på buffen.
tack love.

nu ska jag äta och efter det ska jag in på kör-övning!
det blir en lång kväll för mig idag.
snart är det fredag!
BALEX <3
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback