27 September

idag är jag sjukt trött, men jag får skylla mig själv egentligen. väljer man att inte plugga förrän in i det sista och får sitta uppe halva natten för att lära sig allting utan och innan, så är det trist för en. jag gick och lade mig klockan 12 igårkväll. usch!

slutade tidigt i skolan igår, så jag åkte hem. jag började plugga lite smått, slappade och åt för att sedan ta mig in till stan igen och sjunga gospel. sjukt roligt! började med två nya låtar igår. efter kören så skjutsade cissi mig till sandra och tims lägenhet, så jag kunde hälsa på dem en liten stund innan bussen gick. den lilla stunden blev dock den lite längre stunden. egentligen skulle jag ta halv 9-bussen hem, men valde att ta den som går halv 10. lite dumt, med tanke på att jag egentligen borde varit hemma och pluggat, men sånt är livet. jag valde hellre att snacka trams med sandra en timme extra :)

imorse hade jag körlektion!
jag är en jävel på att backa runt hörn.

imorgon är det praktik hela långa dagen och det ska bli roligt, som vanligt. efter det är det lite knas&trams med vännerna och kvällen kommer avslutas med att jag sover hos balex. det ska bli så roligt, så roligt.
nu ska jag gå och ha ett feteprov.
wish me luck, hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback