30 September

idag är det sista dagen i september.
jag fyller snart år!

det har varit en urmysig helg med vänner och älskling. i fredags fick fredrik en liten surprise som han blev överlycklig för. sjukt roligt hade vi. igår var jag på färgkurs hela dagen och på kvällen hade jag och alexander slappe med film och godis. idag har jag jobbat och varit i slätteberga. träffade min älsklingbästis i typ en halvtimme. jag ska nog ringa henne om en stund.

imorgon är det skola igen. dagen börjar med kundpass och efter det slutar jag. det blir förmodligen körskola och efter det ska jag klippa mamma. på kvällen är det pluggtajm, då jag knappt hinner på tisdag. på onsdag är det prov i religion.

studiedag på torsdag!
jag och svärmor ska på scrapbooking-kurs med några till ur alexander släkt.
det ska bli sjukt kul!

nu ska jag gå och mysa framför tv:n.
ha det fint, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback