31 Augusti

jag har också blivit utmanad av min kära vän, amanda. (amandasigfridssons.blogg.se)

regler:
  • bloggaren skriver 6 fakta/vanor om sig själv.
  • den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 6 fakta/vanor.
  • i slutet av inlägget skriver du de personer som du vill utmana.
1. jag äter aldrig frukost.

2. jag är laktosintolerant. (yeah?)

3. när jag blir full lyckas jag alltid ringa till hanna (arbetskamrat på salongen.) don't know why..

4. kommer jag in i ett stökigt rum så börjar jag automatiskt städa. (låter weird, jag vet.)

5. jag älskar att ligga och sniffa alexander i nacken när han sover. (han luktar så gott!)

6. sist men inte minst, jag är ett one tree hill-freak.

Nu utmanar jag:

Erika, Malin och Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback