5 September

idag har det varit lugnt och fridfullt i skolan. mjukstartade med en lektion med allas vår favoritlärare, per. fönade vågor och pratade projektarbete. funkade för mig, funkade för mig. efter det gick de flesta i klassen hem utom jag, mia och emma. de skulle på projektarbetesinformation och jag stannade kvar för att sedan kunna hålla mia sällskap på bussen till rese. nja, kanske inte bara därför! hade lite tid att spendera också.

jag och mamma gick upp på salongen vid 4 för att klippa henne. sprang till sara på polarn och bestämde att jag ska klippa henne på hennes lunch imorgon. 12.15 it is! hanna och var färdiga med våra klippningar samtidigt och bestämde att vi skulle klippa och färga varandra. otroligt skönt att ha det gjort. jag bytte sida på min bena och färgade botten. det är najs.

ikväll har det tittats på idol, men nu börjar jag bli lite sömnig så det sista jag ska göra är lägga in lite ny, fräsch musik på mobilen och sen går jag nog och lägger mig!
imorgon slutar jag 12, klippa sara 12.15 och efter det är det körskola hela dagen.
det ska bli gött, mah.

ALEXANDER KOMMER HEM OCH TVÅ DAGAR! YES!
ha det gött, tja.

favoritlåt just nu:
less than jake - the science of selling yourself short.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va dålig du blivit på att sriva blogg, skärpning Lotte;)

2007-09-06 @ 11:40:37
Postat av: Anonym

haha! äh,det betyder bara att jag har ett liv :)

2007-09-06 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback