6 September

imorgon är det fredag igen och det känns (precis som alltid) som om veckan har sprungit ifrån en. jag har varit upptagen varenda kväll, fram till typ 8. i tisdags var det teorilektion, igår färgade jag håret och idag var det teorilektion igen. jag har knappt haft tid att sakna alexander (!), men jag kan lova att jag har tagit mig den tiden. jag kan inte undgå att sakna min, bara min alex.

idag har skolan varit slapp. religion och svenska.b imorse och slutade innan 12. sen bar det av in till stan och dejt med sara. tog upp henne på salongen och klippte henne på hennes lunch. det blev finfint. sen gick jag till gyllene saxen och kollade vad erika hade för planer med sitt hår. hon rakade inte av det (tack och lov!) haha. jag hann inte se det färdiga resultatet, men hoppas att jag får göra det imorgon. lunchtajm klockan 12!

imorgon är det praktik, praktik och praktik. jag har varit på salongen typ, varje dag denna veckan så det kommer inte kännas ovanligt att gå dit. det ska bli kul att jobba med mina tjejer igen. mycket, mycket kul.

alexander ringde ikväll! vi hade inte pratat sen söndags när han åkte och så har han legat i rinkaby på någon skjutövning till idag, så han har inte kunnat ringa. jag blev så glad av att höra hans röst. (dock har jag kommit ifrån tårar-i-ögonen-stadiet nu, märkte jag) det är som det är, man får stå ut. inte mycket att göra åt det. gilla läget, som man brukar säga. han kommer hem imorgon i alla fall och FY vad vi ska mysa då. känslan av en bamsekram när han precis kommit hem är ovärderlig.

ny favoritlåt idag.
gavin degraw - overrated.

nu ska jag gå och skriva lite på min projektplan och sen är det godnatt.
drömmar om balex i massor.
HEJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback