8 September

alexander är hemma.
och jag är glad.

igårkväll åt vi räkor & kräftor och hade allmänt mys.
tittade på film och somnade tidigt.
sjukt gött.

imorse vaknade jag klockan 8 då jag började jobba 9.
jag åkte upp till slätteberga igen vid 2-tiden, började med att fika med alexanders farmor, farfar och mormor och efter det tittade vi på "wild hogs". en ganska fjantig film faktiskt, men det var mys ändå.

nu har vi svårt att komma på vad vi ska göra. vi tänkte åka på bio, men det går inga som lockar direkt. kanske ska slå en signal till phille & sara? fredrik? vi får väl se vad som sker.

JAG OCH ERIKA SKA MED MIN SVÄRMOR TILL ULLARED PÅ LÖRDAG.
SNACKA OM ATT DET SKA HANDLAS!
och på kvällen blir det party.

nu ska jag återgå till min snutt (som sitter och kommenterar "postkodmiljonären" för fullt!)
ha det gött, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback