fredag (och min alexander är utan tvekan bäst i hela världen!)

ja, minsann. hela veckan har jag varit inställd på att jag inte kommer träffa alexander förrän nästa helg, då han skulle ligga inne denna. så tyckte jag att det var jäkligt konstigt för han ringde mig så mycket och undrade var jag var när jag var på väg hem från praktiken. jo, tacka sjutton för det! han hade ju kört hem från kallinge för att hämta lite saker hemma och för att hälsa på mig. min gulleplutt! snacka om att jag blev glad. åh, han är så bra.

praktiken idag har varit slapp som tusan. jag gjorde två svinryggar (klassisk uppsättning), dammade alla hyllor och klippte oskar (som för övrigt blev sjukt snygg i håret!). både jag och hanna hade väldigt ledigt, vilket var lite tur för då hann vi snacka en massa strunt mellan varven.

imorgon ska jag färga håret hos hanna klockan 10. ingen sovmorgon här inte och med tanke på att jag ska hämta min lillebror inatt klockan 2, så kommer jag vara svintrött. men det står jag ut med! på kvällen ska jag och amanda slappa järnet. jag ska ringa henne efter färgningen och se vad vi kommer fram till. jag skulle köpa godis, tror jag? det är nog bäst att hon återberättar planerna för mig imorgon igen.

nuuuuu ska jag pallra mig mot sängen.
klockan är i och för sig bara kvart över 10, men jag är dödens trött.
så, ha det bra och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback