lördag (och det är så otroligt skönt att vara ledig!)

jag har egentligen inte så värst mycket att skriva, men jag kände mig lite skyldig att uppdatera. så jag skriver ändå!

gårdagen var urbra. praktik hela långa dagen med gulliga kunder och underbara arbetskamrater. det är sjukt vad det är roligt att jobba på ett ställe där man verkligen trivs! efter arbetet mötte jag upp mamma och cissi, då vi hade bestämt att vi skulle gå på bio och äta på resturang därefter. vi såg filmen "angel" och ja; vad ska jag säga? fast filmen och dess handling inte var någon höjdare så är helena bergström en så sjukt grym skådespelerska. filmens höjdstunder var när hon var med på bioduken. efter bion stod det resturang och maaaat på schemat. jag var döhungrig eftersom jag inte ätit mat sedan lunchen på jobbet. mamma och syster tog planka och jag tog lövbiff. det smakade smaskens!

när jag kom hem så gick jag och lade mig i väntan på att alexander skulle ringa och ringde han? JOHO! klockan halv 4 satte jag mig i bilen för att hämta min älskling, som jag längtat efter i en vecka. full och trött var han, men det gör ingenting för han är den bästa som finns ändå!

sov hos alexander inatt och körde hem tidigt imorse. jag, mamma och småbröderna åkte ner till swedala outlet för att kolla läget i den affären. jag hittade själv ett par beiga byxor (jeans) som liknade ett par chinos men var jeans. svårt att förklara, men de var väldans fina och passade min smak på pricken. bröderna handlade urmycket saker som både jag och mamma prackade på dom. sjukt roligt att handla kläder till andra, haha!

nu är det snart dags för middag.
cissi och andré har kommit hem och alexander är påväg, så mamma & pappa bjuder på middag. nu ska jag återgå till mitt goda glas vin!
ha det bra, tja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback