måndag (och jag är sjuk igen)

jag är så himla trött på att min förkylning aldrig försvinner trots att jag försökt med hur många läkemedel som helst. till och med penicillin! helt galet. ja, imorse så kändes mitt huvud som ett bowlingklot och halsen gjorde skitont. jag får hålla tummarna på att vi inte gjorde något alltför viktigt i skolan idag. fy!

igår var jag, mamma, pappa, cissi och andré på ikea och handlade. meningen var att cissi & andré skulle köpa ett middagsbord och fyra stolar, men de kom endast hem med stolarna. haha! (bordet var slut.) jag handlade lite småsaker som snygga förvaringslådor med två olika mönster på, en sån där väggdekoration (svart blomma, eftersom mitt rum är svart & vitt), en tvättkorg och så vidare. ikea är det roligaste som finns.

pratade med alex-balex lite igårkväll.
jag saknar honom ordentligt mycket nu. den där jäkla militären ska bara krångla till allting. det positiva är att han får mucka fem veckor tidigare än vad han skulle (16 maj), men det negativa är att han får ligga inne typ, varje helg utan att egentligen fylla någon funktion bara för att de ska få ihop sina timmar. åh, det ska bli så himla skönt när han kommer hem.

jag har glömt att nämna att jag var hos amanda i lördagskväll! urmysigt och trevligt var det. vi köpte godis och tittade på capricciosa; en film som visade sig vara lite sorglig och tragisk, men ändå lite bra.
jag tycker om amanda, för hon är en riktigt bra vän.

nu, mina vänner, ska jag sätta igång med svenskan och engelskan.
ha det så bra. tja!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Guud vad härligt att han kommer hem så tidigt :)

Postat av: amanda

ååhh!! Du är oxå en riktigt bra vän ska du veta! Det va mycket trevligt att du kom lotte :)Får vi göra om snart igen! :) Hoppas du är bättre imorgon! Imorgon ska vi ju till sjukhuset och testa oss! :P Pussokram

2008-04-14 @ 21:30:58
URL: http://amandasigfridssons.blogg.se
Postat av: Isabell

Jo det är klart, det är lite trist. Men det fixat du ju :) du börjar ju bli van! ;) haha.
Vi får ses snart vännnen. Förresten ska ni till Emil och Erikas 20-års fest?

2008-04-15 @ 11:58:43
URL: http://giuffrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback