tisdag 22/4

helgen har varit perfekt. alexander kom hem efter att varit borta i två veckor och vi hade det så mysigt så! nu har han dock åkt igen och kommer inte hem förrän på valborgsmässoafton. det gör dock ingenting, för då ska vi fira att vi har varit tillsammans i 3 år! åh, jag och balex.

åh, idag är jag helt ledig och har ingenting på schemat under dagen.
underbart, helt jäkla underbart.


igår var min klass på österäng och hälsade på floristerna. det var väldigt trevligt, måste jag säga. vi fick göra hårsmycken på olika vis och avslutningsvis fick vi göra varsin bukett. efter det gick jag och hämtade mammas bil och köre sedan till tandläkaren i vinslöv för att sätta tillbaka min stjärna på tanden. olyckligtivis så trillade den av förra veckan, så jag var tvungen att sätta dit den igen. man kanske kan säga att det var på tiden då den suttit där i åtta år (!) och den egentligen bara garanteras att sitta kvar i två år.

idag tar jag det väldigt, väldigt lugnt och laddar upp för matchen ikväll. det är seriepremiär mot fjälkinge ikväll på degeberga ip, klockan 7. jag tyckte det var väldigt konstigt att jag blev tillsagd att vara med när jag började träna i förra veckan efter ett gigantiskt uppehåll pga. sjukdom. men det måste betyda att jag presterar bra! haha.

imorgon är det modellpass på pers lektion.
valfri dam- och herrklippning står på schemat.

ha det så bra, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback