tisdag (och det är dags att börja skolan igen)

helgen var sjukt bra.
helt galen!

i fredags var det mys med min kära soldat som kom hem. åt massa onyttigt, kollade på film och somnade tidigt som tusan. båda var väl antagligen helt utmattade efter dagens bravader. på lördagen fick jag frukosten framdukad och körde hem vid 10, då jag skulle hälsa på min kära mormor.

erika kom hem till mig vid 4-tiden i lördags. vi åt tacos och gjorde oss i ordning, sen åkte vi med mina underbara svärföräldrar till stan och cissis melodifestivalkväll. det blev en hel del singstar, en hel del foton och en hel del dricka. vid 23-tiden blev jag övertalad att följa med ut, så vi stack till grand och kom in (hör och häpna!). hanna (min arbetskamrat på salongen) blev helt galen när hon såg mig därinne och det kan jag förstå, haha. jag trodde jag ringde till min snutt för skjuts hem vid halv 3, men i själva verket var hon halv 4. det gjorde dock inte honom någonting; han var lika glad ändå.  vi skjutsade hem amanda och var själva hemma vid halv 4 (halv 5). det var fruktansvärt skönt med lite sömn då, måste jag säga.

vaknade med världens huvudvärk i söndags, i tron om att jag skulle spela match klockan 3. dock visade det sig att det andra lagets tränare inte hade bokat in matchen, så de var någon helt annanstans och spelade. stefan ringde och informerade mig vid 1-tiden och jag blev faktiskt lite glad (samtidigt som jag blev sur). att jag mådde dåligt hade nog hindrat mig från att spela bra i vilket fall. så det blev mys hela dagen istället. balexander åkte upp till ronneby vid 8-tiden och så var jag ensam igen.

mamma och pappa kom hem natten till igår.
nu slipper jag laga mat!

på fredag blir det bio och restaurang med mamma & syster.
på lördag ska jag bara ta det lugnt, för nu är projektarbetet inlämnat och jag kan koppla bort skolan från tankarna på helgerna.
ha det bra! tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback