tisdag (och jag är så trött!)

ja, minsann. jag hade lätt kunnat sova ända till imorgon om inte klockan hade ringt imorse. jag förstår inte riktigt vad som har flugit i mig. kan det vara penicillinkuren som spökar och mattar ut mig? kan vara så, kan vara så. det är skönt att vi inte har kunder denna veckan iaf (i skolan), för där orkar man oftast inte vara pigg.

idag är det slappt som tusan. jag är i skolan typ, 3 timmar för tidigt och slutar inte förrän 4. Första lektionen är engelska.b och sen avslutas dagen med frisörlektion med anna-lena. oh, yes! vi har endast två lektioner på en 6,5 timmar lång skoldag. det är verkligen helt sjukt när man tänker efter.

efter skolan ska jag åka med mamma hem, hälsa på mormor och sånt. sen är det snabb middag för att sedan köra till löberöd (fråga mig inte var) för att titta på när cissi spelar fotboll. imorgon är det vanlig skoldag mellan 8-11:25 och sen ska jag köra i all världens fart till hörby för att fixa naglarna 12.15. klockan 17 ska jag och mamma vara i vinslöv och så ska jag prova min balklänning. ouh, den kommer bli så himla bra!

alex-balex kommer inte hem i helgen, vilket känns jäkligt skumt. jag är dock inte sysslolös för jag och amanda ska hitta på något, men vi har inte bestämt vad. det ska bli trevligt; jag tycker om amanda!

nuuu ska jag traska ett varv på skolan för att se om jag hittat någon jag känner.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback