torsdag 17/4

jag är väldigt tidig till skolan idag. eller jag var väldigt tidig, då jag var här redan 07:45(!) för att skriva ner det jag ska säga på min redovisning som är om 40 minuter. frågan är hur jag ska döda tiden som är kvar? hm, jag hoppas innerligt på att erika eller någon annan kommer snart.

det är torsdag idag och jag bara längtar något så fruktansvärt tills det är fredagkväll och klockan är sju, för då är jag hemma och då har alexander kommit hem. det är galet vad jag har saknat honom denna gången när han har varit iväg. ja, det är väl inte så konstigt? två veckor är sjukt mycket längre än en vecka, det kan jag säga. och tiden går väldigt sakta när man längtar efter någon.

igår var jag på gospeeeeel och jag sjöng mitt solo för första gången. sjukt jäkla nervös var jag och blev helt varm, men alla sa att det lät bra (och det var tydligen bara jag som hörde darret på rösten, haha!) självkritisk som tusan. det ska dock bli jätte, jätte, jättekul med konsert nästa helg. för er som är intresserade:

gospelkonsert i konserthuset den 27/4. biljetter finns att köpa på domus och kostar 100 kr.

ikväll är det fotbollsträning som gäller. känner att jag är jäkligt otränad och trött efter all förkylning och penicillinet, men ändå så är det så jäkla skönt att springa av sig. det allra roligaste hade dock varit att anna persson säger upp sitt medlemskap i östers if och kommer hem till degeberga igen, men det kommer hon inte göra. det gör dock inte mig någonting, för jag klarar mig ändå och jag är duktigt, jävla stolt över min favoritpers(s)on. du är duktig, anna-panna.

nu ska jag återgå till att göra något vettigt.
tack och hej!

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh du är för go du! Jag är väldigt glad att ha dig som vän jag med lotte :) Pussokram ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback