torsdag (inlägg nr.2)

för första gången har det hänt mig någonting som både är positivt och negativt på samma gång.
eller, det är i alla fall första gången jag tänker på det.

i typ, 2 månader har jag gått och snörvlat med en förkylning som aldrig ville ge med sig. tränat har jag inte gjort på; jag vet inte när! i helgen kändes det ganska okej, men igårmorse började helvetet igen så mamma beställde en tid hos läkaren och jag kom precis hem därifrån.

det visade sig att det bara var en vanlig förkylning, men körtlarna mina var mer svullna än vanligt. så nu har jag blivit ordinerad penicillin i 10 dagar + att jag inte får röra mig ett dugg förräns jag känner mig bättre i halsen. det positiva i den här saken är att jag förhoppningsvis kommer svara på medicinen och bli bättre. det negativa är dock att jag missar ännu fler träningar, och även matcher nu det närmaste.

fy sjutton för sjukdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback