torsdag (och imorse var jag inte det minsta körduglig.)

tjoho, vilken kväll det var igår. helt galet!

min dag var stressig som tusan. jag slutade skolan halv 12 och fick sen köra som en galning till hörby för att fixa naglarna. jättefina blev dom! efter det åkte jag tillbaka till stan och hem till cissi för en paus i hennes soffa. vid 4 hämtade jag mamma och så körde vi ut till vinslöv för att jag skulle prova min balklänning ännu en gång. den satt som en smäck och jag behöver varken sy in den eller sy upp den. HELT GALET FIN ÄR DEN! jag är så sjukt nöjd. ja, i alla fall, efter det så skjutsade mamma in mig till stan igen så jag kunde möta bell och amanda för att vi sedan skulle ta tåget tillsammans till hässleholm och mias förfest.

när vi kom till mia började vi fixa varandra direkt. jag förvandlades till karlsson på taket och amanda blev världens starkaste pippi. min propeller var min stolthet! vi förfestade till klockan var 11 och sen drog vi ut. kings head var ett helt okej ställe, tråkigt bara att världens cp-kille var grymt störd och jobbig. sådant man får leva med, antar jag.

imorse mådde ingen av oss prima, kan jag helt ärligt säga. jag var galet trött och hade huvudvärk som fan, men jag pallrade mig till skolan i alla fall och det gick bra. efter skolan åkte jag, mia och amanda in till stan för att äta kebabrulle (klassisk bakfyllemat, haha!) och sen åkte jag hem till cissis soffa igen.

nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. grämer mig över att alexander ska ligga inne denna helgen också, men sånt är livet och jag har ju turen att få hem min militär hela 5 veckor tidigare än vad han egentligen skulle så jag borde inte klaga. och dessutom ska jag ju få en present när han kommer hem. min snutt!

ha det bra och godnatt!
hejdå.

ps. hittar inte sladden till kameran och jag orkar inte leta efter den så om någon vill se bilderna från igår, så lotsar jag er vidare till min kära vän amandas blogg. (amandasigfridssons.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback