torsdag (och jag tror det blir riktigt fint väder idag!)

jag sitter i skolan nu. var riktigt duktig och steg upp direkt när klockan ringde, duschade, åt frukost, sminkade mig och var klar till mamma skulle åka klockan 7. det är första gången på evigheter! nu sitter jag i skolan i väntan på att min första lektion ska börja. usch, jag slutar klockan 4 idag (och har en håltimme mellan tolv och halv tre). weiho!

igår var det en vanlig skoldag. hade bara en lektion (med per) som bestod av föntest nr 3. vi lärde oss även att föna vågor med bena, vilket var dömycket lättare än att föna allt i riktning bakåt. helt galet! men det är väl som per sa; hade vi inte vetat hur man fönar vågor så hade benan varit skitsvår. efter skolan så fick jag och erika ett ryck, så vi åkte till malmö för att besöka ginatricot. vi gick där i en timme och sen åkte vi hem igen. haha! och det sjuka är att jag nästan är helt bankrutt efter det. ojojoj, herregud. men jag fick med mig fina kläder hem!

ikväll är jag inte riktigt säker på vad som händer. jag tror att min gamla chef i stugbyn (stefan), hans fru ville klippa sig och det kanske skulle göras ikväll? jag har absolut ingen aning.

imorgon är det iaf jobb på salongen, vilket ska bli skitkul.
jag saknar verkligen det stället i veckorna!

nu ska jag läsa lite bloggar och sen börjar min skoldag.
ha det najs, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback