Lördag 9/8

Håhåjaja. Long time, no see. Vad bra det känns att inte ha tid att blogga. Det måste betyda att jag verkligen jobbar röven av mig, precis som jag hade tänkt. Allting flyter på. Jobb måndag till fredag, slappe på helgerna. Det är som Erika säger; "Veckorna är bara måndag & fredag för mig". 

Förra helgen var det sommarfesten i Huaröd och det var hur trevligt som helst! Fast jag kommer inte ihåg var jag var under hela kvällen. Inga minnesluckor, men eftersom jag inte var med någon speciell under kvällen (sprang mest runt) så gick klockan på högvarv. I lördags var det avskedsfest hos Sara i Nymö. Det känns fel att säga avsked, men det heter det ju så fint. God mat, trevligt sällskap och utgång när det närmade sig de sena timmarna. Det var rajtan-tajtan, precis som Sara sa att det skulle bli.

Jobb hela veckan och igår var det äntligen fredag igen. Jag och Alexander hade bestämt oss för att göra något mysigt tillsammans och (tro det eller ej), men jag fick i uppdrag att komma på vad! Kollade runt lite på Kristianstads restaurangers menyer, men hittade ingenting som föll mig i smaken. Istället drog jag med min käre pojkvän på en utflykt till Simrishamn och så åt vi mat på Restaurang Cimbris. Den fläskfilén satt som en smäck! Efter maten körde vi hem (då båda var jättetrötta) och somnade nästan på studs när vi hade anlänt till Slätteberga. Vaknade själv imorse, då Alexander är på rally idag. Han är trogen servicepersonal den. Nästan för trogen, haha! Ikväll är det Trollis. Gamla hederliga Trollis! Jag har dragit med mig Erika och Amanda och vi ska ha en jäkligt trevlig kväll! Jag måste dock vara därnere redan vid 6-tiden för då ska det säljas lotter. Jag och Terese Martinsson har bestämt oss för att sälja våra med rallyfart, så vi slipper det sen. Åh, det ska bli kul! Men som alltid har man ett stort frågetecken; what to wear, what to wear? :)

Ha en trevlig helg!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback