Måndag 25/8

Jag är ledig idag och det känns underbart! Sov inte så länge dock, eftersom jag var tvungen att åka med Alexander hem när han skulle köra till jobbet. Annars hade jag varit i Slätteberga hela dagen och endast kommit hem om jag hade gått. Så jag gick upp klockan halv 7, men var snabb tillbaka till sängen så fort jag gått in genom vår ytterdörr. Vaknade vid halv 11, helt utvilad! Så himla skönt.

Helgen har varit hård men förbannat trevlig. I fredags jobbade jag och direkt när klockan slog 6 så sprang jag och bytte om till fest-outfiten. Tog bussen till Degeberga där jag blev hämtad av Balex och Johannes, för att vi sedan skulle köra till Johan Hellbergs 20-årsfest. Så himla roligt var där, förutom när Cia och jag hjälptes åt att spilla kaffe på min vita body. Sånt som händer och fläcken syntes knappt efter vi hade sprutat på rengöringsmedel. Båda hade lite alkohol i kroppen, ja. Vi åkte hem vid 1 och hade en halvt nitad Jonas Enocksson med oss. Det var kul. Det var rätt roligt att hämta Philip också. Eller ja, vad man nu ska säga. Ett tips är väl att inte prata skit med Philip om oss precis innan kanske. Det kan man ju tänka på till nästa gång.

Vi var väldigt bakis på lördagen vill jag lova. Slappe fram till tre, sen körde jag hem och bytte om inför nästa kalas. Vid halv befann sig jag, Amanda och Alexander i Haväng sommarby på Jens 20-årskalas. God mat, god dricka, trevligt sällskap och tiden gick fort som vanligt. Alexander blev lite överförfriskad så mamma och pappa fick komma och hämta oss lite tidigare än väntat. Jag kan väl säga som såhär; vi var ännu mer bakis på söndagen än på lördagen.

Igår var det slappe. Vi tittade på "Doomsday" och vid 4 åkte Amanda hem.
Vi var i kyrkan på gudstjänst (där de läste upp mormors namn) vid 7 och sen åkte vi hem och tittade på "Fantastic four".
Ha det så bra allihopa.
Tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback