Onsdag 27/8

YEAH, jag ska jobba på H&M idag och det känns gött! Pirrigt, men gött. Blev previs uppringd av en urtrevlig Angelika som erbjöd mig att hoppa in mellan klockan 15-18 och jag menar, why not? En fot inne och en väldans bra mjukstart. Åh, det ska bli så roligt!

Åkte in till stan imorse och färgade Cissis hår. Hann gå lite på stan med (lönen kom idag) och fick inhandlat en klänning och tre tröjor. Bra-att-ha-saker, som det så snällt heter. Tog bussen hem vid halv 12 och blev fruktansvärt förvånad när kortmaskinen tog mitt kort. Jag fick inte tillbaka det heller utan istället fick jag en lapp där det står att jag får kortet med post inom 7 dagar. Mycket trevligt, verkligen.

Ikväll ska jag och Cissi öva med kantorn inför fredag och då ska vi alltså vara vid kyrkan i Degeberga klockan 6. Det krockar ju då lite med H&M-inhoppet, så Cissi får vara i Degeberga klockan 6, så kommer jag vid halv 7. Ojojoj, sicken dag.

Nu ska jag göra vid mig färdigt och sen ska jag köra till stan!
Tja'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback