Tisdag 26/8

Idag är det jobbdags. Imorgon likaså, sen är jag ledig torsdag och fredag. Det känns knappt segt att stiga upp såhär tidigt idag, antagligen eftersom jag sov till typ halv 11 igår. Eller halv 10 var det kanske? Skitsamma, det är sent jämfört med halv 7 i alla fall. Idag är det som sagt jobb. Fia ringde igår och sa att det nog kommer vara extra mycket att göra då Hanna har blivit sjuk. Tråkigt att Hanna blivit sjuk, roligt att det kommer vara mycket att göra.

Ikväll är det träning. Match på torsdag i Vinslöv. Jag vet inte om jag är taggad? Det känns inte så direkt. Antagligen för att man har en jobbig dag hängandes över sig på fredag. Ingen aning. Det ska ju egentligen bli roligt att spela match, men ändå. Håhåjaja.

Nu ska jag dra. Ha det najs!
Tja'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback