Torsdag 20/8

Upptäckte nyss att bilden jag lagt in för att visa min nya hårfärg inte var världens bästa. Dock å andra sidan så är det ju faktiskt håret man ska titta på; inte bilden. Det känns lite konstigt, kan jag väl medge. Man tittar lite extra när man går förbi en spegel, men annars är det helt okej. Jag trodde jag skulle ångra mig, men det känns inte så nu faktiskt. SÅ SKÖNT!

Dagen har varit hur seg som helst. Typ inga drop-in på salongen så jag har fått göra en massa annat (som i och för sig aldrig hade blivit gjort annars!). Dammat hyllor, putsat speglar, tvättat arbetsbord, tvättat handdukar. You name it! Jag har jobbat häcken av mig ändå.

Nu har jag precis kommit hem. Ätit Cevapcici med mina föräldrar och funderar starkt på att duscha. Väntar även spänt på matchen mellan Sverige & Frankrike eftersom vår alldeles egna Sibel ska sjunga nationalsången. Jag är så glad att det går så bra för henne. Hon är duktig!

Imorgon är det ledig dag för mig. Kommer knappt ihåg sist jag var ledig. Jag ska ta tag i mina gesällmodeller, så imorgon ska jag och Cissi gå upp till salongen och öva en stund. Lite vågor och lite volym på henne ska nog sitta som en smäck. Vi ska även gå och titta lite på tatueringar (som vi skulle gjort nu i två månader). Match är det imorgon också. Samling 17.15. Är det någon som vill se Degeberga banka skiten ur Brösarp så börjar matchen 19.00.

Tack för mig!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback