Torsdag 21/8

Idag har jag varit ledig. Hör och häpna! För första gången i sommar, typ. Asgött har det varit trots att jag flängt rundor som en gnu. Det är nog känslan av att vara ledig som gör det. Hann träna lite gesäll med Cissi, ringa tatueraren, köpa ny sax och en massa saker. Det känns som att det är medvind nu.

Stressade hem från stan efter kebabrullefrossande med storasyster. Den var god, by the way. Åkte inom och pratade med Marie på Lugg&Stubb. Väldigt trevlig är hon! Efter det fick jag rusa till matchen som skulle börja klockan halv 7. Degeberga Goifs damlag skulle möta Brösarp och vi gjorde precis som jag sa att vi skulle; bankade skiten ur dem. Det enda tråkiga är att vi släpper efter emellanåt, vilket ger dem chanser. Tråkigt, men det är väl klart att man är glad att vi vann!

Imorgon är det jobb (med den nya saxen!) och på kvällen är det party-party.
Det ska bli så jäkla roligt, så jag kan knappt bärga mig!
Ha det så bra.
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback