Torsdag 28/8

Gårdagen var bra. Jobbet på H&M funkade bra, fast jag var nervös så in i bombens. Fick en ordentligt mjukstart, vilket funkade alldeles ypperligt för mig. Alla var trevliga, så jag trivdes som fisken i vattnet. Sen ska man vänja sig vid att kläderna är i fokus och egentligen inte människorna (som när man är frisör).

Idag är det slappe. Njae, egentligen inte. Jag ska städa mitt rum, hade jag tänkt. Det behövs verkligen! Planera kläder till imorgon, plocka ihop mina noter osv. Usch, det kommer bli en tung dag men det ska faktiskt bli skönt när den är över. Då kan man gå vidare med livet och lägga det bakom sig. Jag menar inte att man ska glömma, men då kan man börja minnas de bra sakerna istället för att vara ledsen.

Ikväll är det match i Vinslöv. Vi har sagt det så många gånger och nu säger jag det igen; Vi ska jävlar i den ta dem! Jag kan inte riktigt förstå varför vi ibland spelar så kasst när vi egentligen tillhör de bättre lagen i serien. Motivationen kanske tryter? Ingen aning, men nu får det minsann vara slut på fjöseriet. Nu tar vi dem!

Ha det najs.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback