Fredag 12/12

Idag har jag sjungit på Ingvar Kjellkvists begravning. Det var jättefint, verkligen. Allting var så stillsamt och så var alla ljusen tända överallt. Jag sjöng tre låtar. "Du vet väl om att du är värdefull", "Jag har hört om en stad ovan molnen" och "Himlen är oskyldigt blå" och det kändes jättebra när jag hade sjungit klart. Det blev precis som jag hade tänkt mig.

Efter begravningen körde jag hem till stan. Städade lite och lagade lite att äta. Vid 14-tiden kom Jens och så klippte jag honom så han kan vara snygg i håret imorgon. Det var tusan som det hade växt! Jag blev helt förvånad. Kändes verkligen inte alls som det var längesen vi klippte det. Det blev fint i alla fall. Han var nöjd och då är jag också det :)

Igår gjorde jag ett klipp! Jag köpte nämligen en ny, fin mobiltelefon för en drömsumma.
Jag är så nöjd!



Nu ska jag fortsätta städa lite och sen ska jag börja laga mat.
Ikväll får jag och Balex besök av Cissi och André.
Vi ska äta ytterfilé i gorgonzolasås med pressad potatis och sallad. Mums!

Jag ska pallra mig vidare nu. Städa lite till och sen ta en liten titt på tv:n :)
Som avslutning lägger jag in en av de bästa låtarna jag vet (just nu). Så lyssna och njut!
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback