Lördag 6/12

Ännu en dag. Vaknade ensam imorse, då Alexander hade kört och jobbat tidigt. Stackare som får arbeta på helgen också, när han redan jobbar 7-16 varenda dag. Ja, det är ju bra pengar till min grabb. I vilket fall, så vaknade jag själv och var lite sugen på att ta en runda på stan. Så det gjorde jag! Nu har jag äntligen köpt nyårsklänning och jag är så nöjd. Det är en svart, fodralklänning med ett band under bysten som man knyter till en rosett. Sandelins köpte jag den på! Fanns i cerise-lila också, men det är inte riktigt min färg. Eller jo, om jag vill se sjuk ut så är det det.

Annars? Mamma och pappa kommer och hämtar mig snart, så ska jag följa med dem till Degeberga. Julmys hemma hos dem, då jag ändå bara är själv hemma här i lägenheten. Ikväll är det förfest hos storasyster och efter det utgång. Hade så himla gärna velat åka till Mia i Bjärnum ikväll, men eftersom jag inte kan ta mig hem så blir det tajt. Så istället blir det fest hemmavid. Jag är fortfarande lite skeptisk till utgången, men förfesten funkar ju alltid :)

Nu ska jag göra mig i ordning!
Tja'rå.

Kommentarer
Postat av: Hansson

Haha, skeptisk till utgången? Det kunde ju inte bli bättre=), Tack för vänligheten, o hoppades jag inte grisa ner allt för mycket=/, Haha d får vi göra om!

2008-12-07 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback