Måndag 1/12

Idag har jag haft julmys med mig själv. Dagen började med att jag sov ända till 9 (!). Sen ringde jag min mamma och småpratade lite, drack kaffe och åt frukost. Som efterrätt till frukosten åt jag en av mina lussekatter, som mamma och jag bakade igår! Efter det städade jag lite, drack te och läste.  Har haft tända ljus hela dagen och så har jag lyssnat på allas våran, Peter Jöback. Världens underbaraste kille!

Helgen har varit skitbra. I fredags var jag och Cissi som sagt på Bra Vibrationer. Det kan knappt beskrivas med ord. I lördags jobbade jag hela dagen och på kvällen åkte jag och Balex hem till Slätteberga och åt ASGOD mat! Jag hade nästan hungrat ihjäl hela dagen så när vi kom dit så vräkte jag i mig. Ewalena lagar så himla god mat! Så sen blev jag proppmätt och trött. Satt och halvslumrade i soffan resten av kvällen.

Igår så bakade jag och mammis lussekatter och sen åkte jag in för att jobba klockan 14. Det var himla mysigt att jobba igår, faktiskt. Lagom med folk och alla var sådär glada som man bara kan vara på julen! Nu har jag anmält mig till personaljulfest på H&M den 11/12 och även till premiären av RENT den 14/2. Det ska bli himla trevligt!

Nu ska jag mysa vid tv:n och dricka en kopp te.
Jag ska ringa Kerstin också, just det!
Ha det så bra. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, i själva verket så är det jag som har lärt andré allt han kan. men jag vill ju inte skryta allt för möööd! tack.

2008-12-02 @ 22:15:00
Postat av: Anonym

Tack så mycket! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback