Måndag 8/12

Imorgon är det Anna-dagen. Grattis i förskott, min lilla knäppis-bästis.
Jag tycker du ska pallra dig ner från Växjö nu, because I miss you.

Imorgon är det även "Ullared-dagen" för min del. Jag, syster, mamma, svärmor och Alexanders mormor ska åka till Ullared och det ska bli asgött. Antagligen ringer H&M och frågar ifall jag kan jobba, bara för att jag inte kan. Ibland får man ta sånt helt enkelt! Jag hoppas jag hittar en massa roligt däruppe. Kanske något fint att ha på mig på julafton? Lite ramar och sånt trams ska jag köpa iaf. Och underkläder. På Ullared är det så jävla gött att köpa underkläder. Billigt och bra!

Idag har jag haft besök av min svåger; nej det låter gammalt. Av Philip! Han kom hit och jag bjöd på fika. Vi tittade på tråkiga tv-program och pratade strunt. Han är ganska rolig, han! :) Haha.

Ikväll ska jag följa med mutti hem och sova i Degeberga. Eftersom vi ska köra klockan 5 imorgonbitti, ser jag ingen anledning till att sova här i stan. Visst att det är gött att slippa packa en massa saker, men jag ska typ inte göra vid mig så himla mycket ändå och då kan det ju kvitta. Jag och Alex ska äta crepes ikväll! Så jag kanske ska börja med dem nu, kanske? Eller njae, jag väntar en liten stund till.

Nu ska jag återgå till "How i met your mother".
Det enda roliga denna måndageftermiddag.
Hejdå.

  

Ps. Jag vet inte vad som är finast? Blondt eller mörkt? Vad tycker ni? :)
  

Kommentarer
Postat av: Isabell

Du är himla söt i båda. Men du passar nog ett snäpp bättre som blondin :) <3 puss

Postat av: Cissi

du ser ut som en bajs hur du än gör! mohahahaha :D

2008-12-08 @ 16:24:20
Postat av: Svar till Cissi

Jag frågade inte dig, för jag visste precis vilket svar jag skulle få. Tramsmaja!

2008-12-08 @ 17:23:15
Postat av: Erika

Du är precis lika fin i båda! :)

Ibland undrar jag hur jag själv hade sett ut i mörkare hår..

2008-12-08 @ 20:16:38
URL: http://kiia.blogg.se/
Postat av: T

Mörkt måste jag säga passar dig bäst!

2008-12-15 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback