12 Februari

igår klarade jag den teoretiska delen av mitt yrkesprov; gesällbrevet.
ett steg avklarat, nu traskar vi vidare till nästa!

mamma fyllde år igår också. pappa och hon tillbringade helgen i helsingborg och när de kom hem igår så hade vi (barnen) fixat middag. eller ja, cissi hade fixat middagen och jag stod för efterrätten! ha.

idag har vi varit hos cissi på födelsedagsfika, då hon fyller 20 imorgon. mycket kakor och jag har knappt ens hunnit äta frukost idag. men mamma svänger ihop något i köket nu; kyckling, tror jag?

imorgon ska jag äntligen göra vid mina naglar!
det ska bli härligt.

så cissi, tar projektarbetet till helgen eller på torsdag.
kom på att jag ska till hörby!

jag undrar vad alexander hade för lurt på gång...
överraskning på alla hjärtans dag när han själv är i stockholm?
värt att fundera på!

jag längtar tills på lördagnatt, klockan 12.
två veckor är för lång tid!
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback