14 Februari

det söta "alla-hjärtans-dag-sms:et" gjorde min dag.
vilken underbar pojkvän jag har hittat.


idag är det slappedag. imorse tittade vi på film, "crazy/beautiful", som sträckte sig över båda våra förmiddagslektioner. efter det hade vi lunch + en fet håltimme till klockan 3, så jag åkte med cissi till rinkaby och tillbaka igen, åt två mackor i hennes lägenhet och nu sitter jag i skolan. tillbaka på ruta ett! har försökt hitta vaktmästaren för att kunna öppna mias skåp och ta hennes mp3-spelare så hon kan få den innan lovet, men han verkar vara putsväck! en jäkla joe labero.

ikväll ska jag hem till mina svärföräldrar och hälsa på. jag har inte pratat med dem sen alexander åkte förra helgen och det känns sjukt konstigt. jag pratade snabbt med ewalena i telefonen i förrgår; det är allt. i alla fall ska jag hämta alexanders bil och ha den tills på lördag. det ska bli skönt att kunna köra var jag vill; när jag vill!

imorgon är det praktik som tusan!
om jag inte missminner mig så ska jag färga karro-barro.
det ska bli trevligt!

nu ska jag skriva ett miniarbete till engelskan.
ha det najs, tja!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Lotte! Det är absolut ingen fara! Jag förstod ju du ringt fel, och blev bara mest lite förvånad när du la på! :) Men inga skada skedd! :) Sen är det inte jag som fixat med min blogg, för jag är också totalt hopplös på det där. Det är en gammal klasskompis till mig som fixade. Men om du vill ha hennes hjälp kan jag prata med henne..Ha det fint! :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback